суботу, 29 листопада 2014 р.

ВАТНІ ПРОБЛЕМИ КРИМУ


- Російський.
- Тоді точно не обміняють. Можна тільки по українському.
- А в мене і український є! Думаєш, я дурний? Я не викинув!
- А бесполезно. Вони в базі данних подивляться, що ти отримав громадянство, і всьо.
- Ай! Ой! А може ти поміняєш? У тебе ж немає російського.
- Ну і як я тобі поміняю? Це їхати треба аж на Перекоп.
- Як на Перекоп?
- Отак, на границі погранці міняють. Я не поїду, і не проси.
Карочє, шютка удалась. Але з'ясувалось, що це був не кінець історії. За двадцять хвилин оп'ять дзвінок. Голос щасливий, радісний.
- Ти не повіриш. Вони виявились фальшиві!
- А як ти виявив, що фальшиві?
- Так там прямо так і написано: фальшиві гроші, 5 гр. Який мудак їх мені засунув?
- Ти що, по бумазі не зрозумів?
- Та я вже забув, як вони виглядають. Ще думаю, якісь вони гладенькі. Але ж, думаю, новенькі.
- Ну, бачу ти щасливий. Бувай.
- Стривай! Ще одне питання. Все про обмінники - це правда?
- Правда.
- А що, як я дістану доларів і ти поїдеш поміняєш. Не безкоштовно, звісно.
- Ні, так не получиться.
- Чому?
- То гривні міняють тільки на кордоні, а долари - тільки за кордоном. Це доведеться аж в Херсон їхати.
2:0. А ведь вже назавтра він мені щось буде розказувати про макроекономіку, ВВП та ціни на нафту.https://www.facebook.com/ali.tatarzade?fref=nf

Немає коментарів:

Дописати коментар